Den vackra hösten, livet går vidare!

Tiden rinner iväg och saker bara händer, man brukar ju säga att allt händer för en reason, jag undrar vilken reason då?
Jag begriper inte hur folk är, under denna tid nu 1,5 år så har jag träffat så många hjälpande personer så jag är mållös, samtidigt har jag nog stött på de mest ruttna också!
 
Till er som undrar hur det går, så kan jag säga att efter att stampat på samma ställe länge har det börjat lossnat.
Så till alla er som följer mig håll tummarna att jag vinner detta.
 
Mycket tid går åt att styra med alla papper men därimellan har jag haft lite kul också.
 
Fantastiska Ann Fisher och hennes man Alex var här och besökte mig och bodde över en weekend. Så kul det var och med sig hade hon fina kameran, så vi tillbringade en solig dag i hagarna hos mina återstående ponnyer.
 
Det roliga är också att Ann är inte bara utbildad groom utan domare mm och har jobbat heltid i hela sitt liv med welsh och ridponnyer.
Då betyder det mycket när hon tittar på en ponny och säger att den är riktigt bra, vilket hon bl.a gjorde med Hermes. Jag jag har vetat det hela tiden, men det är skönt att få höra det!
 
Jag publicerar lite bilder från helgen och det är Ann som tagit dom alla!
Arhults Waldemar KWB158 e. Downland Jaguar KWB125 B prem (Downland Krugerrand - Downland Jade) u. Cottrell Wild Rose ELIT (Cwrtycadno Cadfridog RWS Supreme Champion - Cottrell Rosetta - Keston Royal Occasion) Vår avelshingst som blev BIK alla sektioner på sin premiering 2009 och han är multichampion
 
 
Arhults Hermes e. Arhults Waldemar KWB158 (Downland Jaguar KWB125 - Cottrell Wild Rose ELIT) u. Rhoson Hei-Di-Ho - Steehorst Kyro exp AU - Rhoson Sipsi
Avelshingst hos oss
 
 
Speyksbosch Dancer KWPB1 A prem e. Vita Nova's Golden Boris ELIT (Downland Folklore ELIT) u. Speyksbosch Divine ELIT ue. Boomer
Avelshingst hos oss numera pensionerad och på bilderna 22 år tagna för 2 veckor sedan.
 
Nästa tråd kommer jag att presentera våra ston på stuteriet, vi har av förklarliga själ dragit ned på antal ponnyer!
 
Forsättning följer