Tiden rinner iväg

Här är det inte riktigt sig likt och jag har 2 saker på hjärtat idag.
 
1. Jag har ungponnyer som måste hitta nya hem, detta är ponnyer av högsta klass och två welsh åringar en avkomma efter Pauli som blir häst. Sen har vi ett 5 årigt sto som enbart är sutte och skrittad på, hon är D ponny och av högsta kvalite! Lös hoppad framgångsrikt! Är du intresserad av någon av dessa får ni verkligen maila mig eller ringa.
 
 
Avkomma e. Pauli snygg o rörlig med Cairo/Cortez på mödernet. Även stoet är till salu, kontakta Madeleine om henne!
 
 
 
Arhults Mary e. Arhults Waldemar, en riktigt topp individ för sport & avel.
 
 
Arhults Sebastian en hingstunge av mycket hög klass efter Arhults Waldemar! För er som skulle vilja ta fram en godkänd hingst eller bara vara framgångsrika på ungponny testerna! Han blir runt 130 cm ev C ponny, viktbärande! Jag kan även vara delägare i denna hingstunge!
 
Nr2
 
Jag letar efter en seriös person som vill inleda ett sammarbete med oss, detta är inget snabb fix utan långsiktigt,
Madeleine som hjälpt mig har inte samma möjlighet längre med små barn och jobb. Detta är en förutsättning för att jag ska kunna fortsätta min avel.
 
Jag kan ge ett exempel; Om man är intresserad av att ta en ungponny 2-4 år gammal, utbilda tävla och sälja, då
arbetar man sig till 40% ägarskap och sedan säljs ponnyn! För att kunna göra detta bör man har goderfarenhet av ungponnyer och erfarenhet av att plocka fram ungponnyer. Utbilda enligt våra metoder. Detta är ett exempel men det kan vara andra upplägg, det är ett Win/Win koncept och man tjänar inga stora summor månadsvis!
 
Kontakta mig om det låter intressant!
 
Vi har nu Arhults Choklad som ska säljas så hör av er!