Oj vad tiden går!!

Jag måste vara tidernas sämsta bloggare, men nu ska jag göra ett nytt försök igen :)
 
Jag tänkte ingående berätta här och det kommer förmodligen att ta flera dagar i anspråk vad som hänt under sommren och hur vi kommer att gå vidare!!
 
Mina föl är jag fortfarande så oerhört nöjd med, ta Arhults Sebastian som jag hade bestämt skulle säljas, han är kvar här och han är en såm karismatisk fölunge snygg på alla tänkbara vis! Jag hoppas att jag ska kunna träna honom och kunna visa honom sommaren 2015 tillsammans med Arhults Hermes som också bara blir bättre och bättre!!! Bägge dessa två är e. Arhults Waldemar!! Vilka föl denna kille lämnar!!!
 
Detta är Arhults Hermes e. A Waldemar u. Rhoson Heidiho ue Steehorst Kyro som är en superhingst exp till Australien!!
 
 
Arhults Sebastian e. A Waldemar u. Reylem Simonetta ue Cottrell Archimedes
 
 
Sedan inte att förglömma Arhults Amazon e. Stougjeshoeve Escudo u. Cottrell Arian ue, Rotherwood State Occasion
Snygg kille vi sparar för att se vad det blir! Har verkligen inga bilder som gör denna kille rättvisa!!
 
Stougjeshoeve Escudo är en hingst som kom 2:a i sin klass på Stora Royal Welsh, även han kommer från det berömda framgångsriks stuteri vi har skrivit om längre fram!
 
 
Sen har jag ett enda stoföl och hon är fullständigt bedårande av mycket hög kvalite, men just nu känns det inom welsh världen att kvalite är det sista man tänker på....
Arhults Mary som är till salu till seriös köpare!! e. Arhults Waldemar u Stoak Model
 
 
 
Vi har sparat hennes helsyster Arhults Maggie
 
 
En Waldemar dotter som är av lika hög kvalite som sin syster Mary :)
 
Jag är så nöjd med min Waldemar och nu när jag måste minska mitt stuteri så kommer han att vara en av stöttepelarna i vår avel!
Han lämnar väldigt jämnt och snyggt, bra typ och bra gång och ett milt temperament! De avkommor vi har fött upp efter honom så tävlar Arhults Delicious i dressyr upp till LA hon är u. RP stoet Arhults Delight. Sen har vi Arhults Venedig som tävlar i både hoppning o dressyr! Venedig är u. Turfhorst Venice sek B e. Eyarth Simeon.
 
Arhults Waldemar
 
 
Arhults Delicious
 
 
 
Arhults Venedig
 
Här nedan kommer sedan Stougjeshoeve Escudo som är pappa till Arhults Amazon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  
 
 
Skogsraah ☾

Så fina :)

Isabella [ Fotografi ]

Men åh vilka fina, så mysigt med fölungar! :)