Fredag!

Idag har jag fått flera samtal från folk som vill köpa ponnyer! Det känns verkligen posetivt! Jaguar har betäckt flera ston nu och han sköter sig otroligt bra som vanligt!! I år är det första året vi betäcker fler welsh ston än Ridponnyston, jag har ju sålt alla mina betäckningsbara ungridponnier.
Kvar finns endast Arhults Delicious 2 årigt RP sto som är till salu.

Nemo har åkt idag till sitt nya hem.

Det är nu två ston kvar till att föla, welsh är det som är närmast Sen har vi vårt leasade sto i UK, hon är dräktig med Birtley Merlyn och vi ser så mycket fram mot det!!

Det är så många riktigt bra stuterier som stänger ned nu i UK, sjukdomar, och andra tragiska omständigheter ligger bakom detta, fast en del faller ju före åldersstrecket. Vi har blivit erbjuda flera riktigt fina ponnyer och vi funderar.....

Jag ska ta mig tid att gå ut och filma mina ettårs hingstar i veckan, Venedig är så snygg nu, han är högställd, med en lång vacker hals.
Felix är ju charmknutte nr 1, vilken utstrålning det är på honom, han kommer att bli en oerhört snygg kille, bägge dessa är till salu!

Jag är fortfarande lika nöjd med mina ridponnyföl, alla 4 födda har utvecklats mycket bra.

Dancer har ett par riktigt bra avkommor som tävlar i Tyskland, en av dom är nu uttagen till det Tyska Landslaget :))) hans namn är Zugger e. Speyksbosch Dancer.