Midsommar!

Nu är midsommarafton över, vi firade den ganska lugnt med familjen sedvanligt i vår stuga i Korpemåla! Stackars Madeleine ligger sjuk i en konstig influensa som verkar fruktansvärd! Hoppas inte den drabbar övriga familjen.

Ponnyerna och hästarna mår bra, jag ska strax gå och hämta Jaguar och gå på min brunst kontroll. Vi har fortfarande 4 ston här på betäckning, 4 åkte hem till midsommar. Vi har ganska många påringningar fortfarande om att få betäcka och det är kul.

Vi håller på att betäcker naturligt också med våra welsh hingstar. Jaguar har många ston denna sommar vilket är trevligt, Waldemar har också många ston och det är också jättekul.

Mystery har även han betäckt några ston!

Nu ska jag gå ut och fixa i stallet, sen ska jag fortsätta med min djupdykning i kläder här hemma, tänk vad kläder det blir när man aldrig slänger det man inte använder ;)