Behålla eller ej

Tänk vad svårt det är, jag har fått ett hingstföl e. Arhults Waldemar som är så bra jag tror han kommer att bli en riktig super ponny! Mamman är Hilin Miss-Jasmin e. Eyarth Tayma u. Hilin Hudoles, mamman är ju helsyster till bl.a Hilin Carnedd som är supreme Champion på RWS. Pappa är ju Waldemar som än en gång visat att han är en hingst som lämnar superföl!
 
Vad ska jag göra med Justin, sälja, behålla eller skaffa en delägare som hjälper mig att plocka fram Justin till treårstest, utställningar och sen ev. sälja som tävlingspon
Arhults Hailey
Arhulst Justin
 
Justin
 
Ja nu är fölen Chippade, ID kollade sen en vecka tillbaka, idag kom dom in igen för att avmaskas. Vilka toppen föl vi har, alla är lungna och tar fint sitt avmaskningsmedel, även om det är supekt.
 
Våra föl är delvis bokade men vi har ett jättesnyggt halvblodsföl obokat, en riktig dressyr Pärla!
 
Hailey mitt sto föl e. waldemar stannar, det sa jag redan när hon föddes och hon stannar tillsvidare.
Hailey
 
Justin min Justin han är här som en ögonfröjd, jag har inga stora hundar att skicka in och jaga upp fölen så jag har inga flashiga bilder, utan jag har bara bilder när dom står, inte har jag heller en flashig kamera, utan får leja bästa Malin Wengdahl som jag varmt kan rekomendera för hästbilder.
 Alla bilder är tagna av Malin Wengdahl.
Ironman är bokad och likaså Decibelle bägge till toppen hem.
Decibelle
Celebration
Ironman
 
 
Mina hundar 3 st Jack Russell Terrier mår utmärkt, vi väntar på att Astrid ska börja löpa, och hoppas att det inte dröjer för länge.
 
 
Någon som vet en bra hundfotograf, skulle gärna vilja ha lite flashiga hundbilder på dom!