All support för Diablo

Det är helt enastående vilken support jag fått av er alla. Det är mycket som Diablo behöver, först resan hem, sen behöver han gås igenom och av veterinär, hans vaccinationer är borta och han har stått i över 2 år efter sin fantastiska tävlingssässong i UK.
 
Jag lägger här ut tavlor som jag erbjuder, alla pengar går till Diablos hemresa och rehab. 
 
Nu vill jag försöka fokusera framåt och positivt. Nu ska han få komma fram och leva vanligt hästliv som han varit van att göra innnan han lämnade Sverige! Snart kommer hela min story ut hur detta gick till, ha bara tålamod, jag kommer att informera er om varje steg som händer med vår Diablo nu.
 
Kontakta mig om ni vill köpa tavlor eller hjälpa Diablo tillbaka. Så fort jag får foton kommer det.
 
Swish 070-5954994
 
 
 
 
Skicka mail eller pm till mig om mer info om tavlorna. Dom finns även att se på HjagarsArt på FB