Kommer han hem någon gång?

Förstår om ni alla har tappat tron på vad som händer, men nu händer det saker! Diablo fallet ligger i domstolens händer, första förhören eller vad vi ska kalla det äger rum redan i Mars. Problemet fortfarande är tyvärr ekonomin, jag vet inte hur jag har gjort det men än står jag på fötterna men det är knappt! Jag får ju ingen rättshjälp då fallet äger rum utanför Norden. Så ett ekonomiskt under är välkommet. Vet inte hur länge jag kan fortsätta med mina ponnyer, det är inte så många kvar och med detta framför mig får jag kanske inse att jag får sälja av ponnyerna. Det är min värsta mardröm, så hårt jag har jobbat för mina ponnyer så hoppas jag kunna behålla ett litet antal av de äldre stona. Så är ni intresserad av en av mina ungston så går det bra att höra av sig. Jag har ca 12 st Diablo änglar kvar om någon vill hjälpa mig få ordning på mitt dilemma köp en ängel 50:- swish 070-5954994 jag mottager tacksamt all hjälp jag kan få Tack alla som hör av er och erbjuder mig hjälp, ingen hjälp är för liten jag är så tacksam!