jobb jobb jobb

Det känns som jag arbetar mig till världens ände, jag läser engelska lagtexter och har timslånga samtal med England, det känns som vi har kommit till upploppet, eller är det jag som hoppas det iallafall.
Nu väntar själva rättegången och vi jobbar hårt med advokater som ska ta över, detta är ju inte gratis, och jag kommer aldrig att få tillbaka de pangar jag spenderat på detta. 
 
Varför gör jag det? Jo dels har det visat sig att man har andra moraliska regler i andra länder, att man tycker om något betyder inte att man tar väl hand om det. 
 
Jag ser inte heller hur man bara kan se mellan fingrarna och låta folk fortsätta att bedra och luras, men jösses säger jag, jag har fått inblick i något jag inte hade önskat.
 
Jag säljer fortfarande Diablo änglar och har en ny laddning som jag hoppas ni vill köpa
Swisha 50:- er adress och ev önskemål på färger  070-5954994 många bäckar små.
 
 
 
Jag har ett svart vackert avelssto till salu som jag säljer åt en vän som har fått ändrade familjeförhållanden.
Arhults Nova NWR ponny ca 150 cm haft föl innan jag säljer henne otroligt förmånligt vid snabb och smärtfri affär. Vill man ha en betäckt med vår Arhults Darcy går det bra, vi ombesörjer det. 
 
Nova kommer att finnas hos mig efter påsk, hon är snäll och välhanterad.
 
Arhults Nova
 
Nova's pappa Molenhorns Rico
 
Novas Bror Arhults Nachlin tävlar på högsta nivå i Holland
 
Nova med sitt Dancer föl
 
Arhults Darcy kan hon betäckas,
 
 
Om ni har söker B ponny har vi uppfödningar en 3 åring just inriden och 4 åring med hoppdiplom som behöver någon lite ruttare som kan ta honom till Championaten. Jag förmedlar kontakten.
 
Våra ungston
 
Ni som har avkommor efter våra hingstar eller med Arhults prefix,  vi är så tacksamma om ni vill visa dom på treårstest, det är vår betalning för vårt slit. Våra ston och hingstar kan bli höjda för sina avkommors prestationer. Att visa på 3 årstest betyder så mycket för oss, vill ni sedan visa och utbilda vidare skulle det kännas så bra!