Weston blodslinjer!

Weston stud senare Weston Park stud som finns i Australien. Det är fantastiska ponnyer. Vem vill inte ha en Weston Park ponny 😍😍😍
Då får man plocka upp det Weston blod man kan och jag är stolt att säga att jag har en del som jag ska försöka förvalta!
Arhults Royal Glimpse e.Downland Jaguar ue Cottrell Royal Glance 
Royal Glance är ett tredje generations sto som är Supreme Champions på Royal Welsh Show, hennes mamma Weston Glimpse likaså samt hennes mor Revel Glimpse är det också!
Weston Glimpse är mamma till en rad fina avkommor och helsyster med Weston Gigli pappa till Weston Chippandale som har många avkommor i Australien. Bl.a på Imperial stud.
 
Nästa är Arhults Waldemar som i sin stolinje har Weston Rita som är en dotter till Weston Romany och Weston Paul.
Weston Romanyl har lämnat  hel dynasty efter sig bl.a Weston Mary Ann och Weston Sarah Jane, Weston Carousel
Stora linjer och en hingst som kommer ur dessa är Weston Manhattan bl.a 
I Waldemars linje finns också från Sarnau stuterier Weston welsh flower en dotter till Weston Odette och Weston Gigli. Där finns också Weston Choice, Diana, Parasol mfl
 
Stoak Model har Weston Michelle i sin stolinje Weston Odette och Weston Gigli och igen Weston Princess Mandy
 
Birtley Shimmer har Weston Diana som farmor som är en dotter till Weston Princess Mandy och Weston Neptune , Weston Neptune är helbror till Weston Cristal bägge e.Weston Chilo som är far till massor bl.a Weston Mary Ann,  som är mamma till Weston Manhattan och Weston Mimosa 
 
Sen har jag Bronheulog Shakira vars farmor är Weston Cristal e.Weston Chilo u. Weston Pearly Necklace
 
Jag är stolt över dessa linjer och det är min goda vän Jane Duppa som introducerade mig till linjerna!
 
Birtley Shimmer 
Bronheulog Shakira
 
Arhults Waldemar
Stoak Model
Arhults Royal Glimpse