Framtidens planer..

Det känns tungt och svårt att ta beslut hur framtiden ska se ut, men ibland blir man tvungen.
Att slita själv med ponnyerna är tungt och oroligt, man är hela tiden rädd att något ska hända och då står man där själv. Med denna känsla har jag tagit det tunga beslutet att iinte fortsätta med mina ridponnyer utan lägga ned den aveln. 
Ingenting kommer att slumpas ut så fynda får man göra någon annanstans. Jag har beslutat att sälja vackra Arhults Corrine, hon kanske är övervuxen ca 150, snygg som alla Dancers avkommor, rör sig fantastiskt och blir naturligtvis lika bra som Cordela, Choklad och dom andra Dancer avkommoorna!
Har inte bestämt än hur jag säljer henne, inriden eller inte! Hon är 5 år och går nu på bete här.
 
jag har 3 st 1 års hingstar att sälja och nr 1 är welshponny hingsten Arhults Houston han är så fin,
e. stougjeshoev Envoy(Cwrtycadno Cymro - Breeton Dai) u. Arhults Hedvig ue Downland Jaguar - Rhoson Heidiho
Toppstammad och snygg på alla vid korrekt.
 
 
detta foto är nytaget och orginalet är tyvärr i min kamera men ska försöka ladda ned det!
 
Inte många unghingstar har dessa linjer och exteriör, men han är för nära släkt med mina ston!
Han är till salu nu till det otroligt förmånliga priset av 12000:- som han står och går nu!
 
Nästa unghingst blir C ponny och har samma pappa som Houston mamman är Arhults Royal Glimpse e. Downland Jaguar ett sto som kommer ur en linje med många många Royal Welsh supreme champions!
Underbart snäll kille Arhults Gold Label, han rör sig något alldeles extra för att vara welshponny! Samma pris på honom nu på sommaren!