Längesen sist!

Oj nu var det längesedan jag skrev här :) här har varit fullt upp och jag ska försöka sammanfatta lite av vad som händer på stuteriet!
Fölen växer och mår prima likaså stona och hingstarna!
 
Vi har blivit informerade att vår uppfödning Arhults Nicolle e, Speyksbosch Dancer som har varit en framgångsrik ungponny i hoppning är såld till en tjej i Skåne. Detta glädjer oss mycket då tjejen i fråga vann SM i fälttävlan 2013 :)
Alla Dancers avkommor har visat sig vara fantastiska hopp ponnyer, men har även mycket bra gångarter så passar även dressyr!
Vi är så spända på att få se henne ute och önskar dom lycka till i framtiden!!  En helsyster finns till salu om någon vill ha en bra påläggskalv så förmedlar jag gärna kontakten med ägaren!
 
Det är svårt att få sina ponnyer till "rätt" ryttare trots att vi lyckats i många fall glädjer vi oss åt att kunna läsa om ponnyerna och få rapporter om hur bra det går.
En uppfödares mardröm är väl att ponnyn försvinner och man inte mer får någon information om den mer. Jag glädjer mig så att få läsa i stort och smått om våra uppfödningar eller våra hingstars/stons avkommor!
 
Vår uppfödninga Arhults Filip e Downland Jaguar är till salu en underbart prestations uppfödd ponny med kapacitet att gå långt, snäll och trygg endast 4 år gammal men riden i alla gångarter. Detta är ett super tillfälle att få en valack e. D Jaguar , kontakta mig förmedlar jag kontakten.
 
 
 
Arhults Filip
 
Arhults Geisha visar framfötterna på tävlingsbanan, säker är hon och går i alla tre diciplinerna e. Leuns Velds Elegant! Här med sin ryttare Malva Pettersson Geisha ägs av Camilla Backlund och är till salu!
 
 
Arhults Nicolle e. Speyksbosch Dancer
 
 
 
Arhults Delicious e. Arhults Waldemar u. Arhults Delight rids nu är ägarna är lyriska över denna ponny som verkar född med att redan gjort allt, trygg och orädd! Vi ser så mycket fram emot att se mer av denna guldklimp som nu är 4 år!!
 
 
Arhults Sophie e. Downland Jaguar
 
 
 
 
Arhults Gustaf e. Thistledown Arctic Wind - Downland Jaguar
 
 
Arhults Maggie e. Arhults Waldemar
 
 
EG Pauli med sin ryttare Amanda