Höst funderingar!

Ja nu börjar snart vinterns slit :) men det får gå, jag längtar redan efter fölen som ska komma till våren!
 
Om allt går bättre än i år ska det födas 5 föl till våren, och det glädjer vi oss åt mycket!  Diablo har installerat sig hos en ny ryttare och det känns bra, dom har kommit igång att träna och tränare tyckte ockkså det såg bra åt! Nu håller vi tummarna att det fortsätter så här!
 
Madeleine flyttar till Öland och det ska bli kul att se vad dom bygger upp där, mycket mark finns det iallafall så en del stolpar går det nog åt.
 
Denna helgen är det Fayre Oaks sale, och det har kliat i fingrarna att åka dit, men då är ju också risken stor att man inte kommer hem ensam utan med 4 bent sällskap :)
 
Nej jag får följa det på håll, min goda vän på Birtley Stud och jag hade ett långt samtal igår då vi gick igenom, både det ena och det andra men mest ponnyerna som säljs där! Man får reda på mycket info när man får inside info!
 
Denna helgen är det också Championaten och Årets ponny i Falkenberg, det är så spännande, det är där de lovande ungponnyerna som gått vidare ska visas och "göra upp" om priserna!
 
Jag vill bara säga att ni alla som kämpar med mina uppfödningar och avkommor efter våra hingstar, ni är guld värda!!
Det är tack vare er jag får lite guldkant på häst tillvaron. Att se och få rapport om era framgångar värmer mig och skapar glans åt hingstarna!
Det är ju så att hingstarna och stona får ju sin bedömning efter vad deras avkommor presterar.
Nu har det plötsligt börjat dyka upp Dancer avkommor både på tävlingsbanan och i ungponnyaktiviteter, och dom kan alla hoppa mycket bra!