Gott Nytt År!

Nu är vi här igen! Nyår och med allt som det för med sig! Detta året har jag ingen hjälp alls utan ska försöka passa på hästarna som går ute själv!
Det är alltid full panik i våra hagar när grannar roar sig med att skjuta upp sina pengar!
Jag förstår fortfarande inte varför det är lagligt att skjuta så, tänk om en raket går in på vår loge då brinner våra hästar inne!!!!!

Jag är ju numera ensam med mina ponnyer och detta faktum gör att vi säljer av väldigt mycket, mer eller mindra alla ponnyer är till salu, så det går bra att höra av sig om det är någon speciell ni är intresserad av! Alla kommer inte ut på annons!

Allt från föl till dräktiga ston !





Arhults Nemo bilderna tagna januari 2011, han är mycket snygg och rör sig otroligt bra!

Nu ska jag skriva lite om Arhults Nemo
e. Vita Nova's Hanassie u. Turfhorst Nancy Crown ue. Coelenhages Lets Be The Best
En snygg hingst som har ett hjärta av guld, han rör sig super och kommer att klara de flesta uppgifter!

Nemo finns på Björnö Slott och det går bra att kontakta Madeleine 070-6466287 så visar hon honom och maila nya bilder!

Jag säljer honom väldigt förmånligt till den som vill utbilda och tävla honom! Här kommer lite bilder på honom som ung! Han blir nu 2011 3 år! Han är alltså född 2008.


Nemo med sin mamma Nancy Crown



Nemo är en rejäl ponny mycket viktbärande som de flesta av Hanassies avkommor, han passar lika bra som vuxen häst som till en ungdom!


Nu önskar jag er ett riktigt Gott Slut och ett Gott Nytt År, hoppas ni får ett fantastiskt skönt och framgångsrikt 2011!