My Pony of a lifetime <3

Speyksbosch Dancer *1996 - 2019 A premierad på sina avkommors prestationer! Min bästa ponny mitt hjärta blöder, men nu har du inte ont mer. Detta var en kärlekshistoria, en dröm som var på gott och ont sen du vände på ditt huvud och såg mig rakt in i ögonen, I was lost then! Du har uppfyllt alla mina drömmar om hur den perfekta ponnyn ska vara, du var den snällaste ponnyn, mot både människor och djur! Aldrig bråkade du med andra hingstar utan snällt hälsade och älskade dom alla. Snälla snälla du jag hade hoppats att du skulle stanna många år än, men när man blir sjuk fungerar inte det. Du har skänkt glädje till så många, dina avkommor kommer att fortsätta skänka glädje och du kommer att leva i mångas hjärtan, älskade häst! I 15 år fick jag ha dig som min bästa vän och in i det sista gnäggade du till mig när jag kom. You was my pony of a lifetime, will always miss you and love you!