Sorgen över misstaget

Jag vet inte vad jag ska säga för allt kryper fram så sakta, ska man inte bara kunna stoppa en skurk, men lagens armar arbetar långsamt, både jag och min advokat är frustrerade att det får gå till så här!
 
Vi har känt denna underbara hingst sen han var föl och ägt honom sen han var 3 år, och ja vi äger hon ännu trots att vi inte har kontroll vart han finns. Jag hoppas att han mår bra, men kan inte säga det längre.
 
Vi var nere i Holland 2004 och träffade en liten fölunge som jag rent spontant ville köpa men Wim ville inte sälja, sen när jag såg honom 3 års senare så var han spektakulär och förbereddes till hingstvisningen i Holland.
Jag var där och såg han, han kom två folk jublade, när han visade sina fantastiska gångarter.
Han var en het potatis, Tysk hingst hållare och Holländsk hingsthållare ville köpa honom, sen jag, jag tjatade och Wim sa att han skulle fundera.
 
Resten är historia han kom till oss, ingen går oberörd när dom träffat Diablo
 
Gud jag kan inte sluta tänka på vad detta ska sluta i utan tänker på det dag och natt, tack alla snälla empatiska människor som hjälper mig, det betyder mer än jag kan uttrycka i ord.
 
Skyddsänglar har skänkts till mig och jag säljer dom för 50:-/st allt går till Diablo och gåvor mottages tacksamt oavsett belopp
swisha 070-5954994
 
nu kommer en bild kavalkad
 
Från mitt första möte med Diablo
 
 
Wim Diablos uppfödare han skulle varit rasande över detta!
 
 
I will transalate this ti english so you can send it to your friends in UK, I dont anyone to be in my situation!