Vad händer

Förra veckan bröt jag ihop en smula, så orättvist att man bara kan strunta i ett skrivet kontrakt, men min envisa ensamma kamp med hjälp av er alla ger nog en osäkerhet hos även den rutinerade skurk. Jag vill inte ge upp, varför skulle ondska vinna, vi lär ju oss det när vi växer upp, håll dig alltid till sanningen så slipper du komma ihåg vad du sagt. Den som hela tiden ljuger måste ju komma ihåg vad den sagt till vem....
Men denna ruttna person som tagit min ponny utan att betala mig resterande del som är mycket pengar, börjar nog känna sig förföljd, vi är många i Sverige som håller Diablo under uppsikt, för ett par veckorsedan bytte han efternamn på FB, skumt .... 🤔
För en vecka sedan läste jag något han lagt ut på FB, en förklaring till varför han hade Diablo, det var för att hjälpa mig då min dotter var döende när han åkte till UK... det går knappt att skriva orden, hur kan man vara så genom rutten, jag brast ut i gråt när jag läste detta hemska! Nej jag tog ingen skärmdump, jag brast ut i gråt. Hur ruttna kan människor vara 😢 
 
Jag ska kämpa vidare så länge jag har råd, vi får snart hem nya skyddsänglar, har några kvar än swisha 50:- till
070-5954994 
Varje krona som kommer in har en stor betydelse, tack alla för er fantastiska hjälp. Hjälp mig dela så fler ser och kan hjälpa till och köpa en Skyddsängel 
 
Christer Holm

De var ju jättes söta de där änglarna :)

Jacqueline

Fina bilder :)

Alexandra

ha en fin dag

Vicktoria

Fin häst!

Emelie

Men så hemskt! 😕

Anonym

Vacker häst😊 https://kamillaskamera.com

Annie

Så fina bilder :)

JosefineViberg

så fina bilder :)