Advent

Nu är December här och årets sista månad, pynt och pyssel och ponnyerna på lösdrift. I år är definitivt sommarbetet slut, vilket märkligt år vi haft. Först en fin vår, sen en öken sommar, så torr sommar har jag aldrig varit med om tidigare! Sen kom regnet lite sent för att få tag i mer hö, men oj vad betet växte, det höll i sig till slutet av November. Nu hade lyckan varit stor om jag haft några halmbalar, iallafall 1 hade varit bra! Allt är bra utan vetskapen att inte veta vad som hänt med Diablo, mina tankar är hos honom ofta och jag är så rädd för hans skull, mår han bra? får han gå ut eller står han inne. Det gnager i mig dag och natt. Hoppas att detta tar slut snart och Diablo får komma hem igen. Nu får vi börja planera om det kommer några föl i vår, 2018 fick vi inga föl, men nu börjar jag bli ordentligt föl sugen igen! Samtliga foton Ann Fisher
iga foton A
iv>