När livet slår nock på en 😓

Idag är det 2 år sedan min mentor och mycket goda vän Wim van Bemmel gick bort, det är så ofta han finns i mina tankar, så mycket jag vill fråga om men livet går vidare 😔
 
I fredags fick jag besked att en av mina bästa vänner gick bort i torsdags kväll, chocken var fullkomlig och jag var totalt oförberedd på detta!! Hur kan det vara möjligt, 2 av mina närmsta avelsvänner borta 😢😢😭
 
Jane Duppa bara 62 år gammal mitt i livet, och hon hade nysatsning på gång. Hur kan detta vara möjligt!!
Tänker på hennes stackars familj, hennes barn och hennes gamla föräldrar. Dennis hennes man som alltid fanns vid hennes sida! Fan vad livet kan vara grymt!! Kära kära Jane jag kommer att fortsätta tala med dig!
Jane med Birtley Merlyn som vi ägde tillsammans och visade på RWS 
Jane och Eyarth Red Pepper 
 
Min gamla mamma 83 år uppe på berget på Eyarth stud med Eyarth Isabella, vi bodde hos Jane o Dennis sen var vi runt på äventyr!
 
Detta föl vaskade Jane fram åt mig på Hilin stud!
 
Detta kort tog vi för 6 år sedan när vi var över för Internationella!
ÅH Jane jag kommer att sakna dig så och våra långa samtal om ponnyer!