Speyksbosch Dancer A premierad

På Hingstkvalitetsboksvisningen i Lördags blev Speyksbosch Dancer höjd på sina avkommors meriter!!!
 
A premierad!
 
 
 
Det är en stor tillfredsställelse att få gå fram och mottaga detta fina pris! Äntligen får han den uppmärksamhet han så väl förtjänar fina Dancer.
 
Tack till alla er som gjort detta möjligt och fortsätt kämpa med era avkommor, behöver ni råd och hjälp så finns vi här för er!
 
Här är två fina nytagna bilder av Malin Wengdahl som visar Dancer 20 år nu i vinter, han är som ett fint vin, han blir bara bättre och bättre!!
 
Jobba och förkovra era avkommor och skicka mig rapporter hur det går, jag älskar bilder!
 
Ett stort tack till Mr Wim van Bemmel, Speyksbosch Stuteriet för han hjälpte mig och var min trogna mentor i ridponnyaveln, han trodde på Dancer och jag trodde på kvaliten han födde upp!! Tack Wim jag saknar att få berätta detta för dig!!