Unghingstar till salu!

Jag måste sälja bägge mina unghingstar då varken tid eller utrymme räcker till. Jag säljer dom gärna tillsammans bägge är korrekta blir C ponnyer och speciellt Sebastian är absolut ett hingst ämne.
Jag säljer även Amazon då han var tänkt att bli min nästa avelshingst då han är helt obesläktad med mina andra hingstar!
 
Jag vill att dom kommer till seriösa hem som kan visa dom på 3 årstest och ev för kvalitetsboken annars på ungponny aktiviteter.
Sebastian är lätt att hantera medan Amazon är mer skygg av sig, men absolut inte dum!
Amazon blir stor C och Sebastian runt 133-135 cm. Bägge rör sig utöver det vanliga!!
 
Seriösa svar mottages!
 
Arhults Sebastian e. Arhults Waldemar u. Reylem Simonetta ue. Cottrell Archimedes - Millcroft Royal Lustre
 
Arhults Amazon e. Stougjeshoeve Escudo u. Cottrell Arian ue Rotherwood State Occasion Extremt välstammad!!