Oturen tar aldrig slut!

Om man nu ska kalla det otur eller vad man ska säga!
 
Pauli åkte på en hemsk infektion efter jul, när han var som bäst blev han sjuk. Han har nu stått på djursjukhus i omgångar, prognosen är komplicerad så utgången är oviss...
Ska det aldrig ta slut?
 
Nu har jag inga ridponny hingstar till allmän avel 2016, vilket är väldigt tråkigt, den fina hingstunge Pauli var pappa till som föddes 2015 var beställd, han är ett hingst ämne och jag hoppas att han får vara hingst så vi får se vad det blir av honom!
 
 
Dancer är pigg o kry, men fyllde 20 år nu 2016, tänk vad åren springer iväg, hoppas att han ska betäcka några riktigt fina ston här hos oss.
Foto Equine by Wengdahl bilderna tagna i veckan
 
 
Samtidigt smider jag planer för min kronprins Arhults Darcy, han börjar se fin ut nu lilla Darcy! Han ska om allt går som det är tänkt betäcka Dancers döttrar i framtiden!
 
 
 
Arhults Choklad behöver flytta, hon är skrittad på, en känslig dam, men otroligt snäll. Vill någon köpa 50% och utbilda och sälja ihop med mig går det bra om ni inte bor 50 mil bort från mig, eller andra förslag går bra att fundera på! Choklad är maxad D blir 5 nu och en dotter till Dancer.
 
 
 
Halvblodstoet Romance måste flytta också 8 år haft föl aldrig riden på aldrig skadad säljs nu till bra hem och hennes hingstföl e. Pauli är också till salu, kom gärna med anständiga bud!
 
 
 
Lilla Arhults Mary är till salu;
Hon blir perfekt till utställning, avel eller ridning!