Vi fick pris !!!!!!!

Det är så stort och roligt och smickrande att vi blev nominerade till årets ponny uppfödare!!! Vi vann dessutom priset!
Helt galet roligt är det!! Tack till er som ville att vi skulle få priset ! Tack till alla som köpt och arbetar med Arhults ponnyer! Tack speciellt till min ständiga kritiker och handler Madeleine Hjortsparre, för hon står ut med mina ständiga utlägg om blodslinjer som kommer att bli enastående och bra :) .
 
Tack till mina fantastiska ponnyer jag älskat er alla, ni arbetar i det tysta och skapar det ena bättre än det andra - jag älskar er!!! Om jag inte träffat på två ponnyer hade det förmodligen inte blivit så bra som det är !
 
Den första är Downland Jaguar, en underbar hingst där jag har byggt min welshavel runt omkring, han har gett mig ponnyer som Arhults Waldemar årets hingst 2009 !! Arhults Felix, Arhults Royal Glimpse mm
 
Den andra är Speyksbosch Dancer mitt hjärta och min stolthet, han har lämnat otaliga underbara ponnyer som gör Magic!!!
 
Jag njuter av varje ögonblick i hårt slit!! Det är verkligen hårt arbete varje dag!
 
Tack till alla er underbara vänner som jag fått genom mina ponnyer, ni vet vilka ni är och ni är ovärdeliga!!! Utan er hade jag aldrig fått priset Årets Ponny Uppfödare!!!
 
Kämpa på mina vänner!!! Jag kämpar vidare!