Speyksbosch Diablo

Det var längesedan jag skrev om Diablo här! Diablo mår bra han har återhämtat sig väldigt bra från det tråkiga han var med om!!
Jag tänker fortfarande väldigt mycket på vad som hände Diablo och hur grymma människor kan vara! Diablo är genom snäll rakt igenom!! Nu är det 1,5 år sedan vi uppdagade detta, Diablo har med Sandra o Maries hjälp kämpat sig tillbaka och är nu ungefär där han var för 3 år sedan!
 
Det är många som fortfarande tänker på Diablo och jag har fått både telefonsamtal och mail, från folk som sett hur han bl.a blev slagen :( detta förklarar mycket av hans rädsla!
Jag jobbar verkligen med att lägga detta bakom mig, men för mig är det så ofattbart att det kan hända!
 
Nu mår han som den prins han är! Här är lite bilder på vår älskling! Alla bilder är från vintern våren 2015
 
Nu har Sandra o Diablo startat Nationell nivå och har helt klart godkända resultat, han sköter sig bra som vanligt och är en otroligt snäll även ute bland andra :)
 
Diablo är en väldigt teknisk ponny att rida, det är inte att bara hoppa upp och styra runt, men Sandra har hittat knapparna och det går stadigt framåt!!
 
 
 
Här är Sandra Diablo och Quest, så till er som hört hur bråkig han är :)
 
 Fler bilder kommer.....