Flytten!

Som jag skrev tidigare har vi begränsad semin under vecka 28! Madeleine och Pauli är på träningsläger och jag har skadat mig i nacke och axlar och tar mig knappt fram för egen maskin utan har fått varit liggandes! Fruktansvärt när man har så mycket att göra!!
 

Detta gör att jag tar mig inte dom 18 mil som jag åker varje gång jag får beställning på hingstarna, dessutom har min bil stått still i en vecka och vi väntar nu på reservdel som ska skickas från utlandet! Ska bli skönt igen när jag kan börja ta i!!!
 
Vi är mitt uppe i flytten och jag är så glad då jag har en fantastisk vän i Monica o Sandra som ringde och sa att dom kommer och kör hästar åt mig <3 tänk att ha så goda vänner som ställer upp med bil o transport så mina 15 vändor med transport minskar! Speciellt när man själv går på halvfart och inte duger mycket till just nu!
 
Fölen växer o frodas och vi är så nöjda med årets föl!
 
Enda stofölet Destiny e. S Dancer dansar verkligen fram i hagarna, hennes lekkamrat Darcy är en riktig snygging!
 
Welshfölen är hingstar i år, och det är ju klart att vi ska ha vår beskärda del av hingstföl! Vi är oavsett kön på fölen enormt nöjda med dom :)
 
Återkommer med mer info om flytten!
 
Vill man se våra RP hingstar kan man göra ett besök på Öland, gör en utflykt och fika eller ta en lunch på restaurangen i Marsjö! Vi har B&B i det gamla stenhuset på gården, allt ligger norr om Borgholm!