Speyksbosch Diablo!

Nu har jag fått lite mer bilder på Diablo, han rehabiliterar sig nu hos Marie o Sandra med hjälp av proffs som har lagt upp ett specialprogram för honom så han kan bygga upp sig igen! Jag är så lycklig att han svarar så bra på detta!
Han äter med god aptit och sakta sakta kommer han att få tillbaka sina muskler i rygg och rumpa!! Sen återstår han vackra nacke som kommer allteftersom!
 
Jag är så lycklig över att ha så goda vänner som ställde upp direkt för mig när vi behövde hjälp. Om Diablo hade åkt hem hade jag ingen ryttare utan Snälla duktiga Sandra rider Diablo varje dag med hjälp av Equiterpeuter, massörer och superbra tränare och tömkörare.
Han ska arbeta sig sakta framåt!
 
Jag brukar säga att ett kort säger mer än tusen ord så här kommer några kort på honom från den 26/8 till idag 13/9 tänk att det går så fort :) 2,5 vecka! Snart om ett halvår eller så är han nog på banan igen!!!
 
Tack alla goda vänner som ställde upp med ganska kort varsel! Hoppas jag kan finnas och hjälpa er när det behövs!
 

Igår togs detta 2013 -09 -12
 
 
Detta kort togs den 2013 - 08 - 26  visst är det redan stor skillnad !!!