Nya bilder från hagarna!

Underbara sommar! 32 grader i skuggan och betet är som en öken nu suck - pest eller kolera! Vad väljer man??

Nu glädjer jag mig åt att mina blodslinjer jag har köpt in verkar vara poppis, fast jag har dom importeras dom! Cottrell Royal Glance blodslinjer, Millcrofts blodslinjer och nu Weston Moll Flanders blodslinjer och inte att förglömma Stoaks....
Birtley stud fortsätter att ha framgångar! Nu har en bror till vår hingst Merlyn vunnit den ridna klassen, hans namn är Birtley Moonlight, ursnygg u. Stoak Madeleine. Merlyn har också fått en helsyster Marleen!

Waldemar har fått många ston i år och han toppar listan på Arhults hingstar nu, nästa år ska vi ha honom här hemma. Han har endast tagit emot sek B ston.

Nu vill jag att alla ni som kan ska anmäla er till RSF Riks, Dancer och Diablo avkommor samt alla andra med Rid & Sportponnyer. Om allt går som planerat kommer vi dit och visar någon av hingstarna!

Nu kommer en bildkavalkad :) från hagarna och de runda och goa stona och fölen!

Nedan Arhults Dawson e. VN Hanassie


Arhults Dexter e. S Diablo


Arhults Nachlin e. S Dancer


Arhults Venedig e A Waldemar

 Downland Jaguar

Reylem Simonetta "Millie"


Arhults Dexter e. S Diablo



Arhults Cornelius e. S Diablo


Arhults Charlie e. S Diablo


Arhults Deliciuos e. A Waldemar


Arhults Fideli e. D Jaguar



Birtley primrose e. Brookhouse Chuckler


 Arhults Royal Glimpse e. D Jaguar

Arhults Geisha e. LV Elegant


 A Geisha & Arhults lady Lovelocks e. VN Hanassie

 Nordys ladies Day "Doris"

Arhults Wendela

Nypon


Venice , Venedig och Glamour


Arhults Felix e. D Jaguar



Felix och Charlie busar i värmen!



Charlie!



Ungstona i solen!