Nya bilder!

Idag har jag fått skickat nya bilder till mig från Sundsvall och England! Det är lika kul varje gång att få nya bilder.

Först ut är Elin och Diablo, en underbar bild från härliga vidder i Sundsvall.  Visst är dom söta?



Nästa är nya bilder från en dimmig hage långt uppe på berget där vår ettåriga hingst Birtley Merlyn springer med utsikt över vidderna!
Han har onekligen vuxit och börjar bli en stor herre! Jag är ju ganska hopplös när det gäller ponnyavel, jag har hingstar så jag klarar mig en livslängd. Jag tänker långt fram och nu är jag många år fram i tiden! Cottrell Mystery är tänkt till Jaguars döttrar och även några andra förstås - sen kommer Birtley Merlyn att ta över, och till hans döttrar återanvänder vi Waldemar!!!
Idag fick jag en förfrågan om jag ville sälja Waldemar:o Nej tack:)







Denna helgen har vi haft fullt upp, vi har varit på Kulltorps auktion och jag köpte inte något!!! Sen har vi haft besök både Lördag och Söndag som tittat på ponnierna, det tar ju lite tid att vandra igenom alla hagar! Idag imponerade nog mest lilla Ludwig med sina enastående gångarter! Han kommer att göra någon riktigt lycklig en dag! Chicago är nog den fölunge som bara blir bättre och bättre han växer så jämnt och har fått en mycket snygg fuxfärg. Han är ett enastående projekt om någon skulle vilja ha en ponny att utbilda. Han har allt i ett paket, exteriör balans gång och utstrålning! Han är mycket lik sin far EG Pauli!
emma

elin och diablo är jättefina!



de andra ponnyerna du visar bilder på är ju inte dumma dom heller! :)